bismillah hir rahman nir rahim
Regardless of race, religion, class or culture, let us be Dr. Chen on Augst
1 and vote for a Malaysian Dream
-
This speech is dedicated to one of the greatest sons of Seremban and Negri
Sembilan, Dr. Chen Man Hin. Before his involvement in the founding of the
DAP, D...
5 weeks ago


12 comments:
hepi besday tu ayang azral..
moga pnjg umo, murah rezki n bhagia slalu yer di smping hubby n bb...
salam buat kakanda pujaan hati ayang,
terima kasih di atas puisi yg sungguh puitis tak tau la plak ek sajak ke syair ker pantun ker :p
tapi indah sungguh kata2 yg disusun hingga menyentuh jiwa dan raga
thanks for everything for the gift and for the surprise mini party sambil disambut oleh pasukan bola sepak asean ;)
Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana Dia kita dapat mengecapi kebahagian ini... :)
i luv u soooooooo much abg!
happy birthday to azie hak hak.. moge berbahgia disampingan azral and juga baby zahrah...chayok
salam...suka tenguk pemandangan di mekah...kecik-kecik baby dah sampai kat sana..memang bertuah baby tu..
salam,
semoga jodoh dan kasih sayang berdua berkekalan...
-carriema-
hepi besday to ayang azral...
semoga berbahagia...
azral ko mesti hafal lagu2 p.ramlee..
Selamat ulangtahun perkahwinan yang pertama
romantik abisss
semoga jodoh bahagia selamanya..
teringin sangat sangat sangat nak jejak ke bumi sana... hati ni semakin membuak2...
tengok la nanti. insyaallah
Ayang - Terima kasih atas comments yang diberikan.. alah biasa2 je bday party tuh.. budget punye.. hehe
Ada - thanx for the wishes
Apih - sabar yer.. masa ko akan muncul jua.. haha
Kak Ina Kl - ahlan wasahlan. Rezeki Zahrah kak..
Carriema - Thanx for the doa yer.. same goes to you!
Yanti - wakaka.. aku tak hafal la.. lain la seman.. dialog pramlee sume dia hafal.. wakaka
Syahrul - thanks for the wish
Amir - heh hang nanti mesti lagi romantik punye ngan bini hang.. :p
Azanov - ahlan... meh la pintu umah sentiasa terbuka.. Kaabah pun sentiasa menanti hamba Allah dtg berkunjung memohon keampunan dariNya
azie, ni namenye lagu p.ramlee dlm citer anakku sazali...hehe..
hepi belated bday ye sis!!!smg jd ayang yg solehah dan ummi yg mithali..take k!
kak jaja malunyerrrr tak tau lagu pramlee suke nengok citer die tapi tak amik port plak lirik2 lagu ni...nway thanks 4 ur wish!
Post a Comment